Kuruçeşme İncirli Şaraphane Mekanist Yılbaşı Partisi "17 Aralık 2013"

Erken yılbaşı kutlaması için buzzz gibi bir Aralık akşamı, Mekanist Gezgin ve Guru' ları ile İstanbul'un güzide semtlerinden Kuruçeşme'de buluşuyoruz. Kutlama mekanımız İncirli Şaraphane' ye girdiğimdeki masa ve standların envai çeşit şarap dostu meze ile donatıldığı, son derece şık hazırlanmış bir parti ambiansı ile karşı karşıya kalıyorum.




Etkinliğe Mekanist ekibi olarak evsahipliği yapanlardan Elif ve Tuğçe'yi de iki dirhem bir çekirdek görünce  'Allah'ım ben nereye geldim?'  diye koşa koşa lavaboda alıyorum soluğu. Ayna karşısında bir kaç saç baş modifikasyonu, günün anlam ve önemine binaen, kırmızı ruj aplikasyonundan sonra kırmızı şarap kadehimi de elime alınca  parti moduna yavaştan girmeye başlıyorum:)

İncirli şaraphanenin  şarap mahzeni havası verilmiş hem klasik hem modern çizgileri olan dekorasyonunu çok beğeniyorum. Parti olmasaydı nasıl bir masa ve sandalye düzeni olurdu tahmin yürütmeye çalışıyorum:)



Mekanist etkinliklerine son dönemde dahil olabilenlerden  biri olduğum için etrafta simaen tanıdıklarım var ama ismini hatırladığım nerede ise hiç yok. Uzaktan Taylan Ç.ve Esra Ö.'yü görüp seviniyorum:) Birlikte  sohbet etmeye ve birbirinden leziz mezeleri ve çeşit çeşit peynirleri kıtır ekmekler eşliğinde tatmaya başlıyoruz. Kimimiz kekikli Gouda'yı beğeniyor, kimimiz biraz gelenekselci 'Eski kaşardan şaşmam' diyor. 



Sohbetimize  katılanlar ile aramızda
'Merhaba ben Tülin'
'Aaa Tülin B. sen misin ?'
'Evet benim'
'Memnun oldum ben de Özlem'
'Özlem A. sen misin?'
'Hayır ben Özlem D. yim'
benzeri enteresan diyaloglar geçiyor:)
Dışarıdan biri duysa hiçbir şey anlamaz. Ama biz anlıyoruz. Biz Mekanist'de yorum yapanları bu isimleriyle tanıyoruz. Doğal olarak gerçek hayatta gördüğümüzde isimlerle kişileri eşleştirmeye çalışıyoruz:)

Benim için gecenin sürprizi bloğunu takip etmekten keyif aldığım ve kendi bloğumda da detaylandırma tarzından feyz aldığım Löplöpçüler'in yazarı ile tanışmak oluyor. O bana bloğum için tavsiyelerde bulunuyor, ben de onda bulunan kronik ses kısıklığının gırtlak kanserine kadar yolu olduğunu anlatıyor ve acilen bir gastroentolog'a başvurmasını salık veriyorum. Sağlıkla ilgili konulara bu kadar  ilgim olmasına rağmen ilintili bir meslek seçmemiş olmam konusunda içimde kalan ukte, işte böyle olur olmadık yerde patlak veriyor!


Gece DJ in hareketli müzikleri, ara sıcak olarak servis edilen çöp şişler ve sonrasında başlayan sıcak şarap servisi ile devam ediyor. Tatlı içki sevmediğim için ben kırmızı şaraba devam ediyorum.



Ve her güzel gecenin olduğu gibi bu gecenin de sonuna yaklaşıyoruz. Kutlamaya arabası ile gelmiş olanlardan evimize yakın oturanlarla Mekanist kardeşliği adına organize oluyoruz. Kalanlarla vedalaşıp müsait bir yerde inmek üzere yola koyuluyoruz:)

Bir Mekanist etkinliği böylece sona eriyor. Bize bu güzel geceyi yaşatan İncirli Şaraphane' ye ve emeği geçen Mekanist çalışanlarına tüm Mekanist Gezgin ve Guruları olarak teşekkür ediyoruz. Bu etkinlik öyle keyifli geçiyor ki biz yeni yıla girmiş kadar oluyoruz. Sizleri de bekliyoruz:)

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , ,