Çocuk Oyun Alanlı Lezzet Durağı ÖZGÜR ŞEF STEAKHOUSE ATAŞEHİR

Batı Ataşehir'de bizim de oturduğumuz Kentplus Sitesi'nin iki etabı arasında konumlandırılmış Özgür Şef Ataşehir, sokak arası lokasyonuna ve devasa iç mekanına rağmen her daim dolup taşan bir restoran.



Steakhouse konseptinin ilk temsilcilerinden olan mekanda karlı bir pazartesi akşamı ZOMATO ekibi ile buluşuyor, Özgür Bey ve kardeşinin hoş sohbeti eşliğinde lezzetli bir akşam geçiriyoruz.


Kırmızı şaraba muhteşem bir uyum gösteren rokfor ve isli çerkez peynirlerine Özgür Şef'in leziz füme etleri yarenlik ediyor.


Sıcakların girizgahını ise mekanın spesiyali KADAYIF ile yapıyoruz. Lime lime edildikten sonra tereyağ ve et suyu ile harmanlanmış antrikot eti hepimizin yüzünü güldürüyor. Ama ben yine de lezzetin tereyağından değil etin kendisinden gelen versiyonlarını hevesle bekliyorum.


Tam o sırada gelen Meksika mutfağından dumanı üzerine AZTEK imdadıma yetişiyor. Volkanik taş içerisinde, sebze yatağının üzerinde pişirilip servis edilen lokum kıvamındaki etler, üzerinde erimiş olan cheddarla çok başarılı bir ikili oluşturmuş, etin suyuna bandırmalara doyamıyorum. Ardından yine erimiş cheddar ın eşlik ettiği ŞAŞLIK Brezilya usülü şişler ile servis ediliyor.



Etler arası ufak bir es verip çok sevdiğim SUCUK, MERGUEZ ve KÖFTE trio'su ile hasret gideriyoruz. İyi bir merguezi ete bile yeğleyen biri olarak gecenin mutlu anlarından birini yaşıyorum.


Ve ağır ateşte pişirilmiş DANA KABURGA... Bunu daha önce Özgür Şef'in Kalamış'taki ilk yerinde denemiş, barbekü sosunun ete vermiş olduğu şekerli tattan haz etmemiştim. Sallayınca kemikten dökülen et parçacıklarını o sefer damağımda kalan tadın ürkekliği ile ağzıma atıyorum ama bu kez şekerli denemeyecek çok iyi bir lezzetle karşılaşıyorum.


Finali Antep mutfağının göz bebeklerinden KATMER ile yapıyor, işte tam o noktada Nirvana'ya ulaşıyoruz. Lezzetine doyum olmayan bir akşam yaşıyor, kulaklar ağızda vedalaşıyoruz. Pazartesi akşamı olduğu halde mekanın dolu oluşunu genel beğeninin de yüksek bir seviyede olduğunu anlamak zor değil...


Özgür Şef'in menüsünden örnek bazı fiyatlar paylaşıyorum...

Füme Et:18 TL
Köfte: 25 TL
Peynir Soslu Şaşlık: 43 TL
Dana Kaburga: 66 TL

Mekanda hiçbir Steak House'da rastlamadığım çocuk oyun alanı da mevcut. Oyun alanı hatrına kebapçı ve balıkçıları tercih etmek durumunda olan çocuklu aileler için de bu anlamda da iyi bir alternatif. Gidilesi, denenesi...

Özgür Şef Steakhouse
Barbaros Mah. Kentplus Sit. No:6t/1
Batı Ataşehir / İSTANBUL

Etiketler: , , , , , , , , ,